Cattis - Sorino! =D

Tjenare!
Jag skrev inget om ridningen i fredags... Ovanligt för att vara jag! Men jag red TROJA♥ Bästa hästen ever! Vi hade markarbete och jaa, man skulle rida en liten väg på ena långsidan, med bommar, och på andra långsidan galoppera! Orka berätta hur det gick, jag tänkte ju berätta lite om idag... Vill inte ha VÄRLDENS längsta inlägg...!

Idag sov jag hos Nelly Grisen Borgström! Saga var också där! Sen idag ringde Olivia Vestelund o fråga om inte vi ville fara till stallet... JAAAAAAAAA! Vem vill inte? Så vi gick till stallet och var lite med henne... Vi hjälpte till att ta in alla hästar, för Olivia hade jouren, sen var vi lite med Sorino... Efter ett tag, typ 3 gick vi ut och gick med lilla hesten... Vi gick ganska länge... Sorino letade hela tiden efter grejer att bli rädd för. Sedan fick Olivia damp eftersom Sorino inte lydde henne riktigt... Oj, oj, oj... Sorino kommer vara världens lydigaste häst om Olivia lyckas uppfostra honom!

En liten grej... Jag kan inte stå emot att säga det! För det står två hästar på SRK för att förra stallet brann ner... =( Den ena heter Flingan... Det var när vi skulle ta in Sorino då Olivia sa det... SÅ HIMLA SÖT!!! Ni måste bara se! Täcket var ju på så man såg inte hela kroppen... Men vit och lite brunt (eller typ fuxfärgat) på huvudet... Och det typ gulligate av allt.... Blåa ögon!♥ Jag svimmar... Asså det är sååååååååååå sött med hästar som har blå ögon!

Aja, det var allt för idag!
/Cattis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0