Cattis - Jahapp...

Jahapp... Asså jag vet inte vad jag ska säga... XD För det var inte tråkigt på teorin men... Jag hade ju förväntat mig häst vid hand! Dom sa ju det förra gången... =/ Men men... Vi får väl göra det nån annan gång, då! =)
Vi hade Lena Lu och då gick vi upp till nya cafeet (i nya manegen). Sen höll vi på med massa övningar, typ stretching? Massa grejs om att sträcka ut leder och muskler och sånt. Inge jobbigt... XD Haha, annars hade jag inte klarat nått... Min kondition är INTE på topp som ni kanske vet... ;) Sen skulle vi hålla på lite med våran sits, sedan stretchade vi lite mer... Sen fick vi en lakritspipa BLÄ! Hata laktits! FY! Jag gillar inte lakrits. Choklad ska det vara!

Jag vet, jag uttrycker mina känslor noga!

Sedan, direkt efter så var det dags för lektionens fika. Kajas tur♥ Hon hade morotskaka och bullar! :P MUMS! Aja, vad mer har hänt idag? Typ inget! XD Men imorrn  blir det nog att fara till Felicia Ms stuga i Krångfors!♥ Det ÄG! Vi kommer nog köra skoter hos hennes mormor och morfar (de bor där). Så snart blir det väl ett till inlägg om det! =) Skulle tro att det blir på söndag, jag tror vi skulle sova där? :O :)

Sen ville jag säga en grej... Vi är typ fem på bloggen (?). Och ändå är det inte nån som bloggar varje dag! Jag tycker att vi borde blogga mer! Vars for uppdateringen? Jag vill läsa! =) Det behöver ju inte vara något viktigt! ;) Aja, det var nog allt!

/Cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0