Cattis - Ovanligt?

HEJSAN ALLA! =D

Hela veckan har jag varit peppad på teorin på fredag (imorgon). Det är ovanligt för att vara jag, brukar inte gilla teori, även om man inte lär sig något annars... Jag vill ju rida! -.- Men först längtade jag inte, sen kom jag på att vi skulle ha häst vid hand! =D Dom sa ju det förra teorin...! ;) Ovanligt för att vara jag, jag brukar inte komma ihåg saker.... HEHE! XD Jaa, det var mycket som var ovanligt idag! =)

Sen vet jag inte vad jag ska skriva om... För ingen svarade på frågan jag och Kapten Filling (Felicia M) frågade... Snälla, svara! Men hur som helst, nu kommer den igen!!
Vad vill ni läsare läsa om? Vår dag? Om stallet? Eller bara om en själv?
Kom igen, svara! Jag vill ju veta vad jag ska skriva om... -.- För annars blir det bara stall inlägg! Fast det kanske inte blir det heller, jag vet ju inte vad ni vill läsa om!! =S

Måste göra läxan, ses!
/Cattis

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trist att det blev "vanlig" teori!

2011-02-14 @ 13:35:50
Postat av: alma

jag vill ni ska skriva om stallet :)

2011-02-27 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0