Foppan

Prins Ior♥ Så ni vet är han ju min favvo<3 jag kan inte bästemma mig om jag ska ha han eller lars som favvo.
Okej nu skriver jag lite om ♥Lars♥ och ♥Prins Ior♥ börjar med ♥Prins Ior♥:

*1998

Gotlandsruss

B-ponny

 

Kom till SRK 2006. En mycket snäll och söt liten ponny som gillar både att hoppa och träna dressyr.


♥Lars♥ 


*1994

Gotlandsruss

B-ponny

 

Lars kan vara lite sur i spiltan men är positiv i allt arbete, både i körning och ridning. Han har tävlat i trav. Ska typ inte he in nån bild!!

 

 

detta är gangster



detta är Peter pan










jag och guten

ska göra en liten bild bomb




gamla brownie

en skolavslutning


så det var alt för mig

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ma nser mig på bilden på skolavslutningen för flera års sen <3



Vad läng jag var i jämtför med jossan !



'Ska på STALLET nu' hej då

2011-02-20 @ 09:49:41
Postat av: Linnea

Man ser mig på bilden på skolavslutningen <3

Jag var värkligen lång i jämtför med jossan..!



Men ska på stallet snart<3

2011-02-20 @ 09:55:56
Postat av: lovisa

godmorgon:D

2011-02-20 @ 10:05:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: alma

söta bilder :D

2011-02-27 @ 18:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0