Cattis - Grisen i mitt hjärta!

Hej! =D
Idag är jag skittrött! Jag var inte det förrut idag men... Det blev så sen... =/ Idag slutade vi 20 i 3 och jag kom hem... Lite senare... Typ halv 4? Men, jag var trött! Jaja, sen då man kom hem skulle man kolla lite på datan kollade lite bloggar. Och vad ser man? Man ser lilla älskade Nelly Grisen Borgström som bloggat. Lilla älskade du! :) <3 Hon hade bloggat såhär:

Du gör mej glá
mest varje dá
du är en bit av mej
för du e en sån trevlig tjej
du ställer upp med allt
och om du försvinner blir mitt hjärta kallt
och det går inte för sej
för jag älskar dej min tjej
inte på ett sånt sätt
utan bara lite lätt
sådära lite mellan bra
och jag tänker på dej varje dá

Ja som sagt I LOVE U TOMORROWS! <33

(Om någon undrar så heter jag "Tomorrows" på stallet.se och då skrev hon det istället för mitt vanliga namn)

Asså lilla älskade Gris, vad ska jag göra nu? Jag kan inte göra en så fin dikt... :S Men något får jag försöka sätta ihop, så håll utkik efter en dikt till Grisen! Jag ska skriva en till henne med, jag lovar!

Nu snackar vi om något annat än Grisar...
Ja, imorgon är det ridning... Min svanskota gör ont efter att jag failat då jag åkta slalom... (hehe, klant!) Ddet gör fortfarande lite ont ibland.. Men jag ska rida! Annars då blir det inte roligt inlägg nästa gång för mig! Men, men... Jag hoppas iaf att jag får en häst som inte är så skumpig... ;) Och snälla, kommentera inte att jag inte borde rida om jag har ont, för jag vet! Men... Jag lever inte utan det! Eller katter... Eller vänner... Jaja, ni fattar!

Det var allt för mej!

/Cattis...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0