Uppdatering? / Kommentarer?

HEJ ALLA!
Först vill jag säga en grej till alla asså verkligen alla som läser bloggen, och sedan till dem som bloggar här!
(Jag vet att det som handlar om de som bloggar här kanske inte är så skojj att läsa om för alla andra men...)

Till er läsare:

Jag undrar bara en kort grej;
Varför kommenterar ni inte?
Det behöver inte vara en fråga, det kan ju bara stå "fin bild" eller "så kul!"
Det spelar ingen roll, vi vill ha kommentarer!
Bara kommentera!

Till er som bloggar här:
Var for uppdateringen?
BLOGGA MER! Vilka är med mig? Vi borde skriva lite mer...!
Det behöver ju inte handla om hästar, bara något lite speciellt!
T.ex som att Fanny hade namnsdag för ett tag sedan, då kunde man skrivit om det!

Hoppas det här påverkade alla...
Då kanske det här blir lite roligare!


HA DET GÖTT! =D

Kommentarer
Postat av: Fanny

vem skrev det

2011-02-13 @ 14:29:30
URL: http://skeridponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0