Cattis - Älskade lilla ponny...!

Hej! Idag var det ju hoppning på ridningen så jag är såklart glad! =D Jag älskar hoppning! Men i alla fall blev jag ganska förvånad (och glad) då jag fick veta vem jag skulle rida. Eftersom Matilda fått Marengo trodde jag att bara de som hade ridit de nya skulle få hoppa dem, jag har ju inte ridit någon av dem. Eller hade, för jag fick ju Rainman! Nya favvisen! Delad såklart...! ^^ Asså lilla gulliga ponny... ♥♥♥ Han var jättekänslig för allt bettet, skänkeln... Men han var jättesnäll! :) I början var han ganska pigg, han ville inmte bryta av till skritt då vi skulle det... Men det gick ganska bra ändå! Sedan då vi skulle hoppa var han ganska framåt på bommarna (i trav). Men då vi skulle galoppera och hoppa själva hindret, då vart det riktigt fart på honom! han var jättehet! Han var ganska så glad, om man säger så... Han tycket att det var skitkul! Jag med, jag gillar att hoppa, och det blir bara bättre om det går fort! =D Jag hade kul, ponnyn hade kul! Plus hade man en av världens bästa ponnyer (Troja är ju också bäst...)! Så lektionen blev... SUPER!

Troja, Pontus. Och såklart RAINMAN numera! =D

Men han är ju för gullig... Direkt efter jag tagit bort tränset ställde han sig och gäspade... Han gjorde STORA gäspningar, och han stod så ganska länge. Så jag väntade med att ta på grimman, tils han var klar...! :) Han är ju för gullig...! ♥

Det var allt för denna gång, nu är det bara att peppa uteridning på Måndag! =D
/Superglada Cattis...! =D

Kommentarer
Postat av: fanny

ja och jag vågade hoppa:):)

2011-03-05 @ 09:04:29
URL: http://larslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0