Cattis - Mirwa

Hej alla! Idag ska jag till Saga eller till hennes häst i Medle. Hon fick henne i torsdags om ni undrar... ;) Det är en arab, minns inte hur gammal men hon är lugn och fin, men då man ska rida vill hon öka traven osv. Det har iaf Saga sagt! =D De kommer och hämtar mig senast 3 och sen är vi där hela dan. På kvällen far vi hem och sen sover jag över hos Saga! :) På onsdagen blire stallet igen! Jag är taggad..! =D Jag skriver om det senare, ikväll om vi har tur... Annars blir det väl på torsdag, om jag hinner med curlingen... Uppdatering senast fredag! Jag lovar...

MEN! Jag vill ju träffa pappa... Alfred hinner jag träffa idag men inte pappa... Pappa och Alfred har varit i England, om ni undrar... Inte så jättelänge men ganska! Jag saknar dem... Har inte hunnit träffa Alfred än... ;) De kom hem sent igår kväll, och pappa jobbar idag... Så jag kommer inte få träffa pappa förrän på onsdag! :'(
SAKNAR DIG PAPPA!

//C a t t i s !

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad skoj :'D

2011-03-08 @ 14:38:55
URL: http://srkbast.blogg.se/
Postat av: sofia-ponny ryttare

var det kajsa som hadde ellen på julkursen?

2011-03-09 @ 13:05:10
URL: http://sofialindskogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0